[Postfixbuch-users] [SOLVED] WG: Merkwürdige Fehlermeldung: "insufficient memory"

Rustedt, Florian Florian.Rustedt at smartnet.de
Do Mär 19 14:53:43 CET 2009

Hallo zusammen,

Wieder was gelernt:
Auch wenn ein Linux genug freien RAM-Speicher hat braucht es trotzdem swap-Speicher, um stabil zu laufen.
Keine Ahnung warum, habe bisher angenommen, genug RAM macht Swap obsolet, aber dem ist leider nicht so.

Hinzufügen von Swap hat mein Problem gelöst....

Grüße und Danke für Eure Mühen, Florian

IMPORTANT: The contents of this email and any attachments are confidential. They are intended for the
named recipient(s) only.
If you have received this email in error, please notify the system manager or the sender immediately and do
not disclose the contents to anyone or make copies thereof.
*** eSafe scanned this email for viruses, vandals, and malicious content. ***