[Postfixbuch-users] local_header_rewrite_clients und amavis

Andreas Schulze andreas.schulze at datev.de
Di Feb 14 17:14:13 CET 2006

On Tue, Feb 14, Ralf Hildebrandt wrote:

> Wo? Im Header? Im Envelope?
nur im Header

> Ja.

> Oder machs global.
trau mich nicht

> --
> Ralf Hildebrandt (Ralf.Hildebrandt at charite.de)          spamtrap at charite.de
> Postfix - Einrichtung, Betrieb und Wartung       Tel. +49 (0)30-450 570-155
> http://www.postfix-buch.com
> The Internet used to be a lot of smart people sitting at dumb terminals,
> but now its a lot of dumb people sitting at smart terminals!
> --

Andreas Schulze

DATEV eG, Paumgartner Strasse 6-14, D - 90429 Nürnberg
Abt. Internet- und Securitydienste
 Telefon : +49 911 276 2648
 Telefax : +49 911 276 7892
   Mobil : +49 172 8122883
  E-Mail : andreas.schulze_at_datev.de
    SPAM : nomail at datev.de

... cannot activate /dev/brain, no response from main coffee server