[Postfixbuch-users] Spamabwehr

Sven Übelacker sven at uebelacker.net
Mo Mai 28 13:52:39 CEST 2007

Moin,

hatte am Samstag auch mit dem einschütten von mehr als 10.000 Spams mit
Gif-Link im Body.

Mein body_check:

~http://[[:alnum:]\-]+\.com/[[:alnum:][:blank:]%.]+\.gif~               REJECT
Boersen-Spam (gif-link) - This message has been rejected due to a pattern,
often used in spam. If you think that this was an error, please contact
postmaster at uebelacker.net

Cheers,
Sven.