[Postfixbuch-users] Virtual mailbox domains und Cyrus Imap

Berger, Stefan (IT - Management) stefan.berger at dima-systems.de
Do Dez 29 17:23:20 CET 2005

dann füge halt noch eine Spalte in deine SQL Tabelle "email" ein und trage
dort von jedem User die Mailadresse ein.. dann folgendes in der .cf
datei...

alles wie gehabt bis zum select feld und jetzt: select_field=username
                                                where_field=email

dann sollte es rennen

Stefan Berger

- Systemadministrator -

DIMA Systems AG
Nonnenstraße 39
04229 Leipzig

Tel.:   +49 341 2668 - 0
Fax.:   +49 341  2866 - 333
mailto: stefan.berger at dima-systems.de
        www.dima-systems.de

This e-mail may contain information that is privileged and confidential.
The information is intended only for the use of the addressee. If you are
not the intended recipient, you are hereby notified that any dissemination
of this communication is strictly prohibited and may be unlawful. If you
have received this e-mail in error, please notify DIMA Systems AG
immediately and erase all copies of the message.